Sunday, November 28, 2010

Si 'Payung Hati' Aku

Tak kira apa yang pernah berlaku dalam hidup aku,sama ada musim panas ataupun musim hujan.Aku masih ada 'Payung-Payung' yang sudi melindungi aku!MyEm0.Com Ya! 'Payung' yang sudi memayungi aku tak kira tsunami melanda sekalipun'Mereka-mereka' sentiasa bersama dengan aku walaupun hujan MyEm0.Com
ribut panas petir melanda aku sekalipun.
MyEm0.Com'Payung" terpenting dalam hidup aku.
'Payung' ini.'Payung dimana pelbagai musim.
Dia tetap ada walaupun pelbagai musim yang melanda.
Hidup tanpa 'Payung' yang satu ini memungkinkan aku basah kuyup,
kerana hujan yang turun tak pernah mahu berhenti menitis.
Tanpa 'Payung' yang satu ini, aku mungkin masih belum
mampu berani memijak lecah air hujan yang ada di padang.

'Payung' kedua terpenting dalam hidup aku.MyEm0.Com

Cik Puteri Farah Ismanabilla
maaf yew fara!MyEm0.Com terpaksa menyemakkan pic awk lam blog ni~



MyEm0.Combudak comel ni plak name glamor dier si jiey owner.

 budak berbaju kurung yang senyum simpul ni 'kakak' aku.
hehe.bukan kakak betul pun.Panggilan manje ika sayang.^_^
Inilah ketiga-tiga 'Payung' terpenting dalam hidup aku.MyEm0.Com
'Payung' yang banyak meneduhkan aku tatkala musim ribut melanda,
yang mengeringkan aku tatkala hujan lebat membadai jiwa,
yang menyelamatkan aku daripada lemas dek banjir air yang turun dari mata.
'Payung-Payung'yang amat bermakna dalam hidup seorang gadis 'hujan' macam aku ni.
Tanpa 'payung-payung' ni semua aku mugkin masih lagi dalam lompok air hujan,
MyEm0.Com
masih lagi lemas dalam lautan titisan hujan yang xpasti bila akan reda.
ya! 'payung-payung yang amat bakal meninggalkan kenangan baik yang akan 
mengusik jiwa antara kiter semua.
'Payung' ketiga?
ermmmm...aku tak pasti siapa.MyEm0.ComKalau ada pun biarlah cuma aku dan Dia sahaja yang tahu.
Mungkin 'Payung' ketiga yang hilang itu bakal menjelma jua?
siapa sangka kan?
'Payung' ketiga yang hilang,entah kemana.
Orang kata patah tumbuh hilang berganti...
tapi manakan sama dengan yang pergi kn?
Aku cuma doakan kesejahteraan dia.
Moga dia dapat melindungi 'tuan' barunya kelak.
Tanpa ada sebarang masalah.
InsyaAllah!Aminnnn...MyEm0.Com




No comments: